Strona Główna | Katalog Produktów | Promocje | Kontakt | Koszyk (0) Logowanie | Rejestracja      
   
















Producent
Wybierz kategorię
Foto
Komputery
Scotch&Soda
Zegarki
Raty Lukas Bank


Transport


Tutaj zlokalizujesz swoja przesyłkę

Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Opinie klientów o sklepie

Opinie o sklepie

Autoryzowany Punkt Sprzedaży


Regulamin sklepu.
Regulamin sklepu internetowego "THE1.pl"

Sklep internetowy działający pod adresem www.the1.pl, prowadzony jest przez firmę "A Trade" Straszko Arkadiusz, z siedzibą w Zielonej Górze ul. Sienkiewicza 9, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Nowej Soli pod numerem 8825, NIP 925-163-47-35,REGON 977908355.

Oferta sklepu

Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT - ceny brutto.
Ceny umieszczone przy każdym towarze nie obejmują kosztów przesyłki.

Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją ich producentów.

Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na swoich stronach www, oraz zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

Oferta ważna tylko na terenie Polski.

Zamówienia

Zamówień w sklepie THE1.pl mogą dokonywać osoby pełnoletnie. Osoby poniżej 18 lat, które ukończyły lat 13 mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą i zgodą rodziców.

Zamówienia są przyjmowane przez strony www.the1.pl. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje za pośrednictwem poczty elektronicznej list z jego treścią (automatycznie wysyłany przez sklep).

Poprzez odpowiedź na otrzymany list, Klient potwierdza zamówienie i prawidłowość zawartych w nim informacji. W przypadku braku takiego potwierdzenia w ciągu 7 dni od złożenia, zamówienie zostaje odrzucone.

Warunkiem realizacji jest podanie prawidłowych danych kontaktowych wraz z numerem telefonu, zgodnie w wymogami formularza zamówienia.
Adres e-mail Klienta, jak i jego telefon może zostać wykorzystany do potwierdzenia realizacji składanych zamówień.

Każde złożone i potwierdzone przez Klienta zamówienie jest potwierdzane przez sklep w ciągu 24-48 godzin. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia przez sklep, w ciągu 3 dni roboczych (wynikłej np. z nieprawidłowego numeru telefonu, błędnie podanego adresu e-mail) złożone zamówienie zostanie anulowane (informację o anulowaniu sklep przesyła na adres e-mail Klienta - jeżeli jest to możliwe).

Anulowanie zamówienia - zgłoszenie rezygnacji należy dokonać pisząc na adres: info@the1.pl.
Zamówienia już wysłane nie mogą być anulowane.

Czas realizacji liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia do momentu wysyłki i jest podany indywidualnie przy każdym towarze. Przy płatności przelewem (przedpłata), za datę potwierdzenia zamówienia, przyjmuje się wpływ środków na konto sklepu. Czas realizacji nie obejmuje czasu dostawy.

Do każdego zamówienia jest możliwość wystawiana faktury VAT.

Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a) gotówką przy odbiorze towaru pieniądze odbiera kurier dostarczający towar, koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki,

b) przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu.

Gwarancje

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta, zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej lub instrukcji użytkowania dołączonej do produktu.

Reklamacje

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie został uszkodzony w trakcie przesyłki to:
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, jeżeli przesyłka zostanie sprawdzona przez Klienta w chwili odbioru, w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie protokołu reklamacji w obecności i przy udziale kuriera. Protokół reklamacji musi być sporządzony podczas doręczenia.

W PRZYPADKU ODEBRANIA PRZESYŁKI BEZ SPRAWDZENIA NIE PRZYJMIEMY REKLAMACJI DOTYCZĄCYCH USZKODZEŃ TOWARU PODCZAS TRANSPORTU !

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie posiada wady fabryczne to:
Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres sklepu.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu (faktury VAT/Paragonu) i krótki opis przyczyny składania reklamacji.
Koszty, związane z odesłaniem, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji.
Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje Klientowi do wyboru inne, dostępne w sklepie towary.

Zwroty


Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.
Zwrot przyjmujemy wtedy, gdy produkt nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony lub zdekompletowany.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. Zwracany towar należy odesłać razem z kserokopią dowodu zakupu - faktury VAT/Paragonu, na adres sklepu.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi (zarówno dostawy jak i odesłania).
Jeżeli zamówienie zostało premiowane obniżonymi kosztami wysyłki lub wysyłka była na koszt sklepu, to w przypadku zwrotu towaru, kwota którą zwrócimy, zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki i pobrania.

Zwrot zapłaconej ceny zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu.

Ze względów technicznych nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej (zalecamy wczesniejszy kontakt celem ustalenia szczegółów, ponieważ koszty i ryzyko zwrotnego przesłania towaru ponosi Nadawca - Klient, dlatego przypominamy o właściwym zabezpieczeniu (opakowaniu) przesyłki i jej ubezpieczeniu).

Ustawa z dnia 2 marca 2000r

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkode wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( dziennik ustaw z 2000 r nr 22 poz. 271 ze zm.) art 10, ust. 3 Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach :

1) świadzczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłacznie od ruchu cen na rynku finansowym,

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z osobą,

5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

6) dostarczania prasy,

7) usług w zakresie gier hazardowych

Postanowienia końcowe

Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub Sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.

Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem:

Elektronicznie: info@the1.pl

Telefonicznie: 792409940

Listownie:        "THE1.pl"
                       ul. Sienkiewicza 9
                       65-001 Zielona Góra









Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt



Karol - RTV
Telefon: 792 40 99 40
E-Mail: karol@the1.pl
Gadu-Gadu: 408460

Arek - AGD
Telefon: 792 40 88 99
E-Mail: arek@the1.pl
Gadu-Gadu: 37764940

Infolinia :

Zielona Góra ul.Sienkiewicza 9
tel 68 324 11 80
Godziny dostępności dla Klientów: Pon - Pt : 10.00 - 18.00
Własny Tani Transport Zielona Góra i okolice


KGO

Ceny zawierają opłatę KGO która wynosi dla :

mikrofalówek 2,2 pln lodówek 5,4 pln pralek 7,22 pln telewizorow 4,8 pln

    O sklepie | Regulamin | Kontakt | FAQ | Raty | Polityka prywatności                                                                                                                                                                                              []

© the1.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Opracowanie graficzne 666 | Oprogramowanie KQS.store